sarasandbloom

Alla inlägg under februari 2011

Av sarasandbloom - 26 februari 2011 15:42

Hejj bloggen :)) nu e jag med amy vi sitter vid datan ..och ska snart se på tv:n det va aas länge sedan vi va med varandra Igår blev jag tsm med filip :)) <3 Älskar dejj gubben <3 aja nu orkar jag inte skriva mer haha ^^Jo jag red idag :)) <3

Av sarasandbloom - 24 februari 2011 21:16

Tjenna har inte kunnat blogga för min data e sönder och jag har inte orkat så hejdå tror inte jag kmr blogga på länge hejdå

Av sarasandbloom - 19 februari 2011 10:17

Hopp godmorgon folket idag Vaknade jag kl 07:15 för att jag skulle ha morgon (stallpass) kl 8 sen så kunde jag inte äta frukost så jag åt presic ^^ och snart färgar jag mitt hår mörkbrunt och sen ska jag låta det andra håret växa ut för jag har tröttnat på svart nu Sen drar jag till mamma :)) roligt roligt aja nu ska jag dra pösshej <333

Av sarasandbloom - 18 februari 2011 22:08

Hopp idag får man lov då gött och idag har jag inte gjort så mkt jag har träffat min älskling andreas ;) Och nu chattar jag på msn och jag lyssnar på musiik och måste snaart sova -.- för jag ska upp kl 7 imorn eftersom jag har stallpass kl 8 :((

Sen kmr mamma sen drar vi te karlsborg  och så åker jag hem på onsdag och på torsdagen drar jag t göteborgs horse show :)) aja ska sova nu så pösshej <3<3

Av sarasandbloom - 17 februari 2011 18:44

Hejj förlåt att jag inte har bloggat men jag har haft läxor och inte orkat men..Imorn blire att va med älsk och johanna min bby <33

Aja ska dra nu hejj¨<3

Av sarasandbloom - 13 februari 2011 10:31

Hej alla läsare kanske int så många som läser min blogg men aja Idag e det ju söndag och jag venne riktigt vad jag ska göra ..jo göra läxor :/ och imorn e det ju måndag och då ska jag SO prov och vi slutar ju tidigt som vanligt så :)) aja orkar inte skriva mer ska snart äta frukost Jo jag e ensam hemma nu ksk i 1 timma till venne aja puss hej :**<3

Av sarasandbloom - 12 februari 2011 17:02

Hej bloggen nu har jag kommit hem från stallet och jag hade stallpass Lunchpasset och det va ganska tråkigt ^^ Men gårdagen va jag med johanna jag och johanna hade typ tråkigt och nu ska jag snart ut och sen ska jag Spela Giutar Hero Så puss hej :)) <3

Av sarasandbloom - 11 februari 2011 17:56

Orkar inte skriva så mkt va jag har gjort aja vart i skolan och så men nu e jag oss johanna och  viu ligger i sängen och ska se på film men aja orkar inte skriva så mkt så pösshejj <3






Presentation


Yeeaaahhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards