sarasandbloom

Alla inlägg under september 2011

=)

Av sarasandbloom - 21 september 2011 22:04

Inget att säga så nu sitter jag och snackar med Filip i skype :P imorn ska man till torp :P vi har ju studie dag :P aja nu ska jag byta om göra mig iordning sen sova xD <3

pussheej

:P

Av sarasandbloom - 20 september 2011 21:24

Hej hej nu sitter jag och chattar och tittar på film xD orkar inte skriva så mkt men idag efter skolan red jag :) Dambo vi hoppade :) och det gick jätte bra :P och nu ska jag sova godnatt xD <3

Av sarasandbloom - 19 september 2011 19:50

hejj :)nu sitter man i sängen med datan och ser på film har sett på svampbob the movie och ice age 1 :P och snart ska man packa rid grejjerna eftersom att jag ska rida imorn :) hoppas jag får dambo :P han e så fiin och sen ska man la snacka lite t sen göra sig iordning sen slagga :P aja pusspuss <3

Av sarasandbloom - 19 september 2011 11:32

  cool smilys (stav)

Ne men hej alla nu sitter jag här breve lisa i skolan vi har svenska aaas tröök -.-

men nu ska vi snart käka xD det e korv med mos ^^

och på matte lektionen sa jag din jävla korv med mos  haha så gick jag och titta va det va för mat så va det de xDDDDD haha ne men nu ska jag dra pöösppööös jag sänger in ett inlägg sen :D <3

Av sarasandbloom - 18 september 2011 19:20

hopp då har man presic kommit hem från liseberg ^^ eller aah varit hemma i 2 timmar ^^ men aja nyss åkte min syrra xD och jag tog inga bilder där fast jag blev äcklad som fan för det va en kille som spydde i spinnrock xD och han spydde i luften så det va lite äckligt och fan vad jag mådde illa efter den ^^ jaja nu ska jag snart ta en macka och slagga för det e ju skola imorn =( uschh jaja pussheej :D <3

Av sarasandbloom - 18 september 2011 08:47

Hejsan alla läsare nu fixar jag iordning mig för att dra t liseberg snart :D jippie TAGGA TAGGGA TAAGGGA hahaha btw jag har fått nån jävla flis i benet hur vettefaaan men aja nu ska jag dra puss puss :D ett snabbt inlägg bah :*** <3

...

Av sarasandbloom - 17 september 2011 13:59

AAh har inte kunnat blogga hemma eftersom vi inte har haft internett men jag e glad för det kom tillbaka idag :D igår va jag i skolan och tråkade och efter skolan drog jag hem och chekka film eftersom internett fortf va pajj aja sen följde jag med liv till ua och påväg in såg vi en gammal gubbe som hade ramlat :S så liv ringde ambulans och sen så va jag med lucas i typ 1-2 timmar i stan sen gick vi hem till han och han sen drog vi ner till kampenhof och hans kompis körde ner oss :P ajja imorn blire Liseberg med familjen och Emilia :D TAGGA SOM FAAAAN !!! jaja puss puss nu blire att käka :P kanske slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska sova sen :P <3

:(

Av sarasandbloom - 15 september 2011 14:07

Jag har inte kunnat blogga på ett tag för att jag har inte haft internett hemma och har inte nu heller vettefan när dom lagar det -.- men jag har sett på film och tagit massa kort istellet och igår va vi på teater med skolan som heter fetto :s men aah nu sitter jag i skolan och har svenska inte kul vi håller på med mineritets språk aja ska dra innan läraren kommer på mig att jag bloggar haha aja hejdå :P<3

Presentation


Yeeaaahhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards